Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık. Sütümü sağarak besliyordum doğumdan beri. Kilo alımı az olunca gece iki kez mama vermeye baslamıştım. Ama 2 bucuk aydır yaklaşıl uyanıkken ağzına biberon almıyor. Dünden beri uykuda da besleyemiyorum. Reddwdiyor. 3 haftada yalnızca 100 gr almıs. Doktor da bir şey yapmıyor. Çıldıracağım. Başına gelen var mı? Dişi de çıktı bu arada üsttekiler de patlıcal gibi