Daisyy000 silabayy En son 28+3te gittim 1400kg idi ,doktorum 2 hafta ilerde demişti. Şimdi 30+3 um yarın muayenem var çıkınca yazarım🌸
silabayy Guzel_bebem teşekkür ederim doktor da çok iyi ilerliyor dedi fakat bazı kişilerin bebişlerinin kiloları fazla olup bizde eksiklik var gibi hissettirmeleri biraz düşündürüyor:)
Daisyy000 silabayy yol iyi dedi fakat bazı kişilerin az demesi zoruma gitti kafam karıştı :) Doktorun iyi dediyse kimin ne dediğini önemseme 🌿
adatuna silabayy az olunca neden zoruna gidiyor canım önemli olan sağlıklı olması ve doktorunun yorumu
Meral_63 adatuna aynen öyle bazi cihazlar da yanlış gözetim olabilir yani genlerdn gelen Bir şey bu yapısı nasıl olacaksa olacak zaten herşeyin başı sağlık en önemlisi de o ama gelde bunu anlat işte 🫢
anneoluyorummm103 silabayy 29+1de 1584 gramdı haftaya çarşamba tekrar kontrol var 31+5 olcak bakalım kaç çıkacak. Bence seninkide gayet iyi kilosu zaten doğuma kadar iyice kilo alacak
Cicek_ Daisyy000 maşallah 💕 bizde 30+1 (son adet tarihime göre) bebişin kilosu 1458 çıktı bugün. 29+4 görünüyor ama haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi doktor. Sizin tam 30+3 mü?