Mrvmrv78 aakn ben yaptırdım özel ilgi beklemeyin çok yoğun çalışıyorlar ben bir ilgi alaka göremedim ama ilk denemede tuttu şuan 37 haftalık hamileyim doktorluğuna bişey diyemem
Gg06 aakn bahçeciyi falan bilmem ama Prof Mehtap Polat’a git başka da bir şey demem. Her an ulaşabileceğin ve ekibi süper. Sıkıntı ne bilmiyorum tabiki fakat ben tek transferde hamile kaldım
tuutuu aakn merhaba. Ben Berfu hanım a gittim 3 kere başka yerde denedim 4. De oldu çok şükür. Sistemli bir şekilde çalışıyor evet yoğun ama herşeyi planlı bir şekilde ilerletiyor. Ön görüşme randevusu alın isterseniz memnun kalacağınızdan eminim 😇
Fuunndaaa aakn tedaviyi orada görmedim ama doktor bilgili bir doktorda muayeneye gittim bizi tatmin etmişti sonra maddiyatın dolayı acıbademde tedavi gördüm
aakn tuutuu evet muayene oldum ama tedaviye başlamadık henüz, bana da profesyonel geldi konuşmaları ama yine de fikir almak istedim teşekkür ederim :)