Kızlar 26 haftalık olduk şükür ki yolunda herşey şu ana kadar ama benim psikoloji nanay. bu hafta itibariyle doğum korkusu sardı. İlkinde spinal olmuştum doğum anım cok iyiydi eğlenceliydi bile diyebilirim doktorum ve ekip sağolsun ama kendimde şuan o gücü bulamıyorum . Arkada ilk oğlumu bırakacak oluşum, ilk doğumumda babacıgımın hayatta oluşu ve şuan olmayışı psikolojimi çok etkilicek o gün biliyorum. Genel mi olsam diyorum bu sefer ama kafam çok karışık. Doğumdan sonrası 1 hafta cok ağrım oldu bunda ne olur bilmiyorum ama ben eve cıkınca ağrı kesici kullanmamıstım inatla neyin inadıysa bu sefer kullanıcam tabiki ama geliyor gelmekte olan. Genel mi spinal mi napsam netsem bilemedim offff :) sizin deneyimleriniz ne 2.sezo kolaymı olur ya da genel deneyimleyenler mesela nasıl oldu süreç pişmanmısınız bebeğe anestezi geçiyor diyorlar bunla ilgili nasl bi yol izleniyo