Nsrin Öncelikle hayırlı olsun 🥰 23 günlük bebek kucağa alışmaz. Onun dünyaya alışmaya ihtiyacı var annesi. Senin kokuna, kalp atışına, sesine, güven vermene ihtiyacı var 😍 Benim oğlum da öyleydi. Dizlerimde yatırır öyle kahvaltı yapardım ama sonrasında düzeldi. Şuan dört aylık. Dördüncü ay atağımız olduğu için bu aralar yine huysuz ama eskisi gibi değil. O bu dünyada sadece seni tanıyor, senin kalp sesini biliyor ve ona güveni sadece sen verebiliyorsun 🥰 Bu şekilde düşününce gerçekten o zor süreç biraz daha katlanılır oluyor. Merak etme lütfen zamanla azalacak. Bitmeyecek ama azalacak. O hep sana bağlı ve bağımlı olacak 🥰 Sağlıkla büyütelim inşallah bebişlerimizi 💜