Kubraa-1 Nur67 online hizmet alıyorum olumsuz tüp bebek denemelerim var, yaklaşık 3 yıldır bebek istiyoruz ama olmuyor
Kubraa-1 Nur67 evet memnunum , en son 4.kez tedaviye başladığımda bir yumurta beşinci güne gitti o da genetikten sağlıksız geldi ondan sonra başladım diyetisyene
Nur67 Kubraa-1 hangi diyetisyen acaba? Bide özel değilse tüp bebek neden yaptırıyorsunuz amh mı düşük bende amh düşük de
Kubraa-1 Nur67 benim de 0.2 ydi en son 1 yumurta vardı ama bir ay ilaç tedavisi yaptı doktorum 6 yumurta toplandı işte bir tane kaldı beşinci güne o da sağlıksız , siz nicel beyde tedavi görüyormuşsunuz nasıl memnun musunuz