reglime 7 gün var bugün beta baktırdım röntgen çektireceğim için hep aynı yerde test veriyorum eski negatiflerimde 0,1 gibi değerler bugün test sonucum 0,25 çıktı biliyorum negatif ama şöyle bir durum var bından 8 ay önce reglime yine zaman vardı beta hcg 0,24 çıkmıştı iki gün sonra tekrar kan vermişim ve 13 olmuştu değer ama sonra kimyasal gebelik oldu ve değer düştü . yine böyle bi durum olabilir mi?