24 mayıs 8:59 da doğdu paşam 2:30 da suyum geldi normal bi karın ağrısı ile uyandım tuvalette gittim sonra uyuyayım dedim ama tekrar bi tuvaletim geldi gibi oldu ayağa kalktığımda suyum geldi eşim uyuyordu hemen uyandırmadım sancılar 5 dakikaya bi gelmeye başlayınca uyandırdım suyum geldi dedim napim dedi uykulu bi şekilde 😂 sonra tekrar uyandırdım, kalktı arabası abisindeydi onu almaya gitti o sırada annemi aramış gece hastanede yoluna düştük annemi de aldık acilden giriş yaptık muayene ettiler 5 cm açıklığın var doğum başlamış dediler odaya götürdüler sonra biraz sancı biraz nst derken ayakta gezerken 3-4 damla kan geldi kayınvalidem yanımdaydı annem gelmedi çünkü kızın annesi doğum yaparken yanında olursa doğumu zor olur die neyse kayınvalideme dedim kan geldi diye hemşireyi çağırdı kayınvalidemi dışarı aldı doğum başladı die önce normal odada sancı çektim biraz sonra doğum yerine gittik hemşireyle 4-5 ıkınmaya kuzey beyi kucağıma aldım çok şükür. 🐇🩵