Bseflz canım bana da sol 8.50 takip edeyim dediler tabi çok korktum uykularım kaçtı hemen atlayıp memlekete gittim orda iyi bi doktor var onunla görüştüm o baktı 8.50 değil bu dedi nasıl bu ölçüyü bulmuş doktor dedi ultrason cihazını yatsı tutmuş olabilir dedi..bende bişeyi yok mu yani dedim böyle şeylere takılma dedi 13 le bi bebek doğurttum ameliyatta olmedı beyin cerrahına düzenli olarak kontrole çıkıyo dedi zaten sen istediğin kadar canını sık anne karnında bişi yapamıyoruz dedi korkulcak bişi yok dedi haftaya da kendi doktoruma tekrar sorucam ama içim rahatladı açıkçası içinizi ferah tutun bence benim bebeğim de erkek bu arada