Pera120 Arkadaşlar bazen akıntılarınızın daha sıvı hatta idrara benzeyen sulu olduğu oluyor mu? Bu sizce endişe edici bir durum mudur?
Nisanmomy Pera120 bende sürekli oluyor 2 defa bu yüzden doktora gittim hormon kaynaklı olduğunu söylediler ama sizde ihmal etmeyin enfeksiyon ya da farklı bir sorun olabilir. Doktora mutlaka gidin içiniz rahatlasın
lotusflowers Pera120 benim bazen baya ıslak oluyo acaba terledim mi diyorum ama bitek orasımı terledi yani. Sanırım benimde o şekilde akıntım oluyo baya su gibi hiç bir renk vs yok