Herkese merhaba … 6+4 Dr kontrolüne gittim kese göründü r kalp atışını duymadık çok küçük kalp ritmi var ama duymak için erken dedi Dr bı hafta sonra gel dedi kap atışi için fakat kese etrafında kanama var düşük tehlikesi var dikkat etmen gerek dedi.. dünden beri afedersiniz ishalim. acaba kötü birşey mi oldu sizce neden böyle oldu