Kızlar merhaba, 38+1deyim. Bugün doktor kontrolüm vardı. Alttan muayene sonucunda doktor mantar olduğunu bu yüzden ödem olduğunu söyledi. Devam ederse sezaryene döneriz dedi. Hiç istemiyorum sezaryen olmayı. Fitil verdi onu kullanıcam, başka önerebileceğiniz bir şey var mı? Ödemi ilk defa duyuyorum daha önce başına gelen var mı?