ayseehu Haftamdayım. Kusmalarım halsizliklerim yeni geçti. Vücudumda ödem var belli 3 günde 3 kilo gördüm tartıda ödem diye düşünüyorum. Sabah harici ekmek yemiyorum. Ondada 2 dilim beyaz ekmek yiyorum. Benim sorum şu sabahları yürüyüşe çıkacağım 9-9.30 gibi açmı yapayım yoksa tok mu? Aç yaparsam kilo almamak için 2 saat sonra yemem gerek buda beni zorlarmı acaba? Yâda yanlış mı yapmış olurum?
ylnydgd ayseehu aç karna tansiyonunuz falan düşebilir bence bişeler atıştırıp çıkmak daha garanti risk almaya gerek yok.
ayseehu Ayseguls_baby yürüyüş arkadaşım yok maalesef. Akşamlarıda çok başıboş köpekler oluyor o yüzden sabahları çıkabilirim anca
Ayseguls_baby ayseehu o zaman kahvaltıdan sonra çık canım aç karnına tansiyon düşüklüğü oluyor hamilelikte