Cerensolmaz 3 yıllık evliyim 1.5-2 yıldır korunmasız ilişki vardı olmadı sonra geçen yıl kasımda ilk gebeliğim oluştu ama kimyasal oldu sonra 2 kimyasal daha yaşadım. Pcos var bende de eşimde herhangi bir sıkıntı yok. Genetik test temiz çıktı. Kimyasalların sebebinin pcos olduğunu öğrendik ve bizde tedaviye başladık 5 gün famara ve sonrası çatlatma iğnesi yapıldı. İğneden 1 gün öncesini ve 2.-3.-5. Günleri değerlendirdik 5. Günden sonra ilişki olmadı hiç
Öncelikle test gününü beklemek çok zordu benim için stres ve heyecanı yönetemedim desem yeridir.
Kafamı dağıtacak şeyler yapmaya gayret gösterdim yememe içmeme dikkat ettim. Kabak çekirdeği çok tükettim. Bol bol su içtim ve dinlendim vücudumu yormadım. Ev işlerini bile erteledim sadece yemek yaptım temizlik vs hiç kafama takmadım. En son ise tamamen sürece teslim olup dua ve tevekkül ettim. İlk denememizde sonuç aldık rabbime binlerce kez şükürler olsun 🙏
Belirtiler ise;
Adet olacak gibi kasık ağrılarım oldu 10. Gün akıntım çok arttı beyaz ve kremsiydi göğüslerim çok hassaslaştı. Bulantı baş dönmesi yaşamdım
- Gün beta 9 ile öğrendik mucizemizi 14. Gün beta 32 olmuştu ve doktorum o zaman hadi çok şükür oldu demişti 🐣🌸
Şimdi 8+3 olduk 🐣🤍
Umarım güzel sonuçlar alırsınız Rabbim gönlünüze göre versin 🤍🌸