samira555 gkc990_ ilaçlarını düzenli kullan aksatma doktor nasıl dediyse öyle Allahın izniyle bişey olmaz bende de var ayda bir kontrole gidiyorum Şuanlık aynı ilaçla devam duruma göre değişiklik yapıyor doktor şekerde çıktı gebelikte oluyor bunlar tetikliyor sanırım
annebebekelo gkc990_ ben gördüm, hamileliğin başından beri kullanıyorum şu an 17 haftalığız doktorum bu şekilde devam etmemi söyledi. İlk tahlilde 4.27 idi değerim bu ilacı kullanınca 1.50’lere düştü. Şu anda da 2.65
Gokturkmom_ gkc990_ tabiki faydası var hamilelik ve doğum sonrası belli bi süre kullandım değerlerim tamamen düzelince kestik :)
Gokturkmom_ gkc990_ doğumdan sonra bile kullanacaksınız moral bozacak bi durum yok kullanmazsanız sıkıntı yaratır
hulya10 gkc990_ ben gebeliğin başından beri kullanıyorum 4küsürdü değerim 2.5 altına düşürdü. 34. Haftada tsh normaldi yine ama t4 baktı onun için dozu bir gün 1 diğer gün 1.5 olacak şekilde kullanmaya başladım