Geçen hafta tam 5 haftanın başında kontrole gittim 7 cm dedi alttan baktı bugun gene gittim ama kese gelişmemiş ancak kese şekli vs bozuk değil , tam 6 haftamın başındayım. Tahminimce zaten geç döllenme oldu çünkü betamda bir süre durup sonra tekrar artış gösterdi. Böyle bi durumu yaşayan var mı pazartesi tekrar gidicem 6+5 olucam kafam allak bullak, lekelenmem ya da ağrım vs yok. Bu tarz durum yaşayan varmı? birde kesem benim sağdaydı ama sola mı geçmiş anlamadım
