aleyyssd
Benim de bugün 35+4 normal kontorlde sancım çıktı ben hissetmiyordum aslında ama serum taktılar ciğer geliştirici yaptılar( 20 gün önce yine aynı şekilde olmuştu 2 doz o zaman yapılmıştı) yatış öneriyoruz dedi takip için ama ben yatmak istemedim