TugceArslan Mervema 37den sonra iki haftada bir ya da haftada bir çağırıyotlar durumuna göre. Benm muayenem 39+4 de yapıldı mesela. Erken doğum riskin yoksa doktorun geç yapar muhtemelen
Isimbulamadim Mervema merhaba ben yeni Dr. Dan çıktım herşey yolunda 37. Haftada çatı muayenesi dedi. Bilginiz olsun
Selvis Mervema bir de 32 den itibaren 2 haftada bir 36 dan itibaren de her hafta NST ye bağlıyor doktorum. Sadece bana değil tüm hastalarına yaptığı uygulama bu
Dryatpzglu Deletedmom56 a ben istedim yapılmasını çünkü normal doğum istiyorum. Çatım darmı diye muayne yapıcakmısınız dedim yapalım dedi o da ebeler yaptı doğumhanede
Deletedmom56 Dryatpzglu bende yapılmasını istiyorum normal üstediğim için ama doktorum hiç bişey söhlemedi bu yüzden sormadım bende o zamanını bilir diye ama arkadaşım aradı benim yerime bi kaç şey sordu çatı muaynesini de sordu doğum anında yapıyorum dedi
Aysears Mervema öneri değil de yaşadığımı söyleyeyim. 37. Haftadayım hala çatı muayyenesi yapılmadı doktor 39 40 gibi yaparız dedi ,ben çok müdahale edilmesinden yana değilim . Doktorumda bugün belirtiler olmadıkça çatı muaynesini gerekli görmediği söyledi.
Ays7140 Mervema doktordan doktora degisir ben doktoruma sordum bakmayacagıni soyledi ne zaman sanciyla hastaneye gidersem o zamn bakacak
Mervema Ays7140 aynen cnm benmde dha var kontrlede acaba bakarmi die m.ettm bazilari 34 bakio falan.dioda
SelimsMom Meralim09 bugün 30.haftaya girdik, karın ağrısı kramp kasık ağrısı şikayetleriyle acile gittim çatı muayenesi yaptılar vajinal usg ile baktılar. Hiç anlamadım bile ki benim canım çok tatlıdır. Hiç korkmayın hiç
canmny busrasafak benimde cumartesi 37 hafta oluyor bakacak ama çok korkuyorum çok uzun sürdü mu ne dedi nasıl bakıyor 😔
Mervema canmny benim 2 cm aclmam var yatis verdi korkmayin hic acimio kendinizi kasmayin 33+6 haftaligim