Yayalin Haftaya Allah izin verirse doktorum çatı muayenesi yapicak ama ben çok korkuyorum zararı varmıdır nasıl oluyo acıyor mu?
atesvesu Yayalin muayene masasına çıkıyorsun doktor parmağı ile muayene ediyor benim hiç ağrım olmadı jel kullanmıştı doktor daha sonrasında da birşey olmadı korkma rahat ol muayene sırasında
Yayalin atesvesu çatala mı çıkıyorsun hiç sevmiyorum çatalı ama mecbur galiba utanıyorum bide inşallah kısa ve acısız olur
Yayalin esralgn 37.haftada olucak benim normal doğum için gerekli galiba ama bazı doktorlar da yapmiyormus pek bilgim yok benimde
atesvesu Yayalin çok kısa sürüyor mecbur çıkılıyor yani nirmal doğum yapacaksanız hayli hayli çıkacaksınız kaçış yok bende utanmıştım ama bir süre sonra insan alışıyor herşeye
esralgn Evet bazı doktorla en son doğum anı bakıyormuş özellikle kadın doktorlar önceden bakıyorlar ama erke doktorlar en son bakıyormuş