babyou tamam da şöyle bir durum var bende sonda senin acı eşiğin düşük herhalde demişim ona kalırsa ama doğum ne olduğunu hepimiz az çok biliyoruz ama birisi aşırı berbat geçirdim öldüm bittim diye anlatsa istemsiz korku yaranır. Benim zor geçmiş olsaydı bile bu kadar ayrıntı vererek anlatmazdım çünkü herkes benim gibi hassas yaklaşmaz belki boşu boşuna korkuturum diye düşünürüm. Ha sana da bişey demedim baya kabus gibi anlatmışsın ben bu kadar zorlanmadım dedim sakin ol yani.