babyou ben de katılıyorum diğerlerine. Bence çok korkutmuşsunuz çektirecek kişileri. Ben de çekildim adetim bittikten 2-3 gün içinde, içimde balon şişti gibi oldu, biraz adet sancısı gibi rahatsızlık hissi. En son tuvaletim geldi dedim normal dediler bitti. Hiç korkmayın geçip gidiyor.