beautymom omerkkubra ben hamileliğimde bualntı ve baş ağrısı çok yaşadım bi kaç gün ağrımıyordu şuan yine ağrıyor şunu farkettim yeterince su tüketmediğimde çok ağrıyor aramısdada fazla gün yok bende 8+5 haftalığım
omerkkubra beautymom baş ağrısı olunca tansiyonunu ölç canım tansiyon yüksek çıkınca baş ağrısı oluyormuş benim ki öyle oluyordu şu an 9+ 6 olduk bakalım artık
beautymom omerkkubra tansiyonum da iyi şu tüketimi çok önemliymiş çok şu içtiğim de ağrımıyor az içince zorluyor başım
orhanbora Hamileliligin ilk dönemlerinde baş ağrısını bende çok yaşadım. Doktorum mevsimsel ve hormon değişikliğinden olduğunu söyledi . Ve bir süre sonra geçti zaten
helinnnn21 Merhaba kızlar bugün 9.haftaya girdim eskisi gibi halsizliğim yok ve uyku hali de çok yok kasık ağrılarım da azaldı normal midir ?
omerkkubra helinnnn21 normal dir canım bazıların hamilelik süreçleri normal geçer bazıları çok ağrılı bazen ağrı olur bazen olmaz çok normal