Bugün adetimin 17. Günü adet olmama bir hafta var peçeteye kırmızı renk kan geldi üç damla kadar yaklaşık sonra kesildi bikaç saattir gidip gelip bakıyorum devamı gelmedi bu ne anlama geliyor 4-5 gündür aşırı stres yüklenmiştim erken adet oldum sandım ama devamı yok benzer durumu yaşayan var mı. Bu ay tüp bebek için rahim filmi çektirecektim kafam karıştı başka bir sorun mu var ara kanama mı yoksa yerleşme kanaması mı gebelik ihtimalim az diye düşünüyorum umudumu kestim artık