starlice Merhabalar. 14+5 te ikili tarama testim sonucu bebeğin erkek olduğunu öğrendim. Yanılma payı var mıdır? Sonradan değişir mi? Çünkü hep kız hissettim ve tüm kız belirtilerini yaşadım🥹 Sağlıklı olsun da , kız erkek farketmez tabi ki
Haletiruhiye starlice benim de 14+0 da perinatolog çok erkeğe benziyo dedi 1.5 saat kadar sonra gebelikten bağımsız karın ağrısı için radyolojide de usg yaptırdım radyolog da erkek bebek dedi ama bende de hala şüphe var bu haftalarda karışır mı ki diye 🤔
Haletiruhiye starlice çok net birini hissettiğimi söyleyemem ama erkeğe daha yakındım. Sizin bacak arasını görüp mü yorum yaptı acaba biliyor musunuz? Erkek gibi mi dedi erkek bebek mi dedi
starlice Haletiruhiye direkt erkek bebek dedi ama çok tecrübeli bi doktor değildi geçiştirdi görünen kordonda olabilir diye düşündüm bide hafta olarak erken oldugu icin acaba yanıldı mı diye düşündüm ben hep kız hissettim çünkü