Meri3220 Arkadaşlar şuan 31 haftalığım, geçen ay ki kontrolde de bebeğin başı 3 hafta öndeydi bu ay ki kontrolde de 3 hafta önde çıktı doktor diğer uzuvlarını ölçtü herşey yolunda haftasıyla uyumlu ama kafa 3 hafta önde genetik olabilir ama yinede birde başka göz görsün deyip perinatolojiye yönlendirdi. Aranızda böyle olan var mı veya doğduktan aksi bir durumla karşılaşan var mı yorumlarınızı bekliyorum
Nurussemss Meri3220 benim de öyleydi, 3-4 hafta önde , doğum yaptım gerçekten se kafası büyük , biraz şekilsiz duruyor ama bi problem yok elhamdülillah, yine de bi çoçuk nöroloji ye görünün dedi çoçuk doktoru
Meri3220 Nurussemss bende detaylı ultrasona girdim evet kafası normale göre büyük ama çok şükür bir sorun sıkıntı yokmuş herhangi bir engel de gözükmüyormuş koca kafalı olacak kısaca🙂 Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin bizede