meinbaby_ ah o ağrıları bende 14 ten beri nerdeyse yaşıyorum şuan 20 haftadayim 17 den sonra çoğaldı doktorum magnezyum verdi. Siyatik sinir sıkışması ağrılarıymis benimki magnezyum azicik rahatlatıyor birde günde 1 kere soda içiyorum oda iyi geliyo ama yinede çok iş yapınca fena yapıyor beni