Hiçbir şey yapamıyorum, hiçbir şey yemek içimden gelmiyor. Sürekli midem bulanıyor, öğürme isteğim var hep. İçim dışıma çıkacakmış gibi hissediyorum, kalbim çıkacakmış gibi yerinden. Bacaklarımı falan sallıyorum sürekli olarak. Uyumak istemiyorum, başka bir şey de yapmak istemiyorum. Neden böyle oldu bilmiyorum, psikolojik olarak da bittim. Hamileliği hiç böyle düşünmemiştim. Benim gibi olan var mı?