umutluanneaday ben önce değerlerime baktırdım magnezyum, amh, progesteron, d vitamini gibi. En son da rahim filmi çektirdim. Eşim de semen analizi yaptırmıştı. Tüm bunları Türkiye’deki doktora gösterdiğimde öyle demişti bana sonra letu ya devam ettirmişti. Yurt dışındayken iki kez kullanmıştım 6 aya tamamlayalım dedi o sürece kadar kullandım, üçüncü kullanımda kist yaptı diğer zamanlarda da doktor da takip yapmadı işte. Letu bende işe yaramıştı ama biraz arada kaynadı gibi oldu takip yapılmadığı için. Siz yine dokturunuza sorun ne istenip istenmediğini ben bu testleri gebe kalmak istediğim için yapmıştırmıştım, direkt aşılama için istenmedi yani