Herkese selamlar♥️
5yaşında bir kızım var,eşim ikinci çocuğun zamanı geldi artık diyor.Ama ben sürekli bir ikilemdeyim.Açıkçası rahatlığa alıştım kızım okula gidip geliyor anaokuluna gidiyor henüz.Yani en baştan her şeyi tekrardan yaşama düşüncesi beni psikolojik olarak etkiliyor.Yaşım 29 biliyorum zaman geçiyor her geçen sene insan biraz daha değişiyor biyolojik olarak..Aynı enerjide kalmıyoruz.Biraz daha beklesem ne zararı olacak veya tekrar bir çocuk yapmak,onu da büyütene kadar bir 5 yılım daha içeride demektir.Belkide kızımdan dolayı böyle düşünüyorum çok zor bir çocuk bazen ona yetişemiyorum,sıkışıp kalmış hissediyorum elbette kızımın yalnız kalmasını istemem,bende tek çocuğum hayatımda bunun zorluğunu zaman zaman yaşadım,ama ölmedim de yani 😅 lütfen bana bir fikir verin bu ikilemden nasıl kurtulacağım