Sevval_66 Kızlar doktor T rahimden şüphelendi histeroskopi yapalım dedi. Nasıl bi işlem? Sonrası acılı ağrılı mı? Kaç günde iyileştiniz? Adetten kaç gün sonra operasyon olacağı fark eder mi yani günü fark eder mi?
Melekk_38 Sevval_66 canım benim de rahim filminde Y rahim dendi histereskopi oldum anestezi ile yapıliyo zaten ama sonrasında ağrı ve kanama oluyo bi kaç gün sonra bi sıkıntı olmuyo
Srhn Sevval_66 bende oldum gayet rahat geçti canım sadece anesteziden dolayı bi kaç gün baş ağrısı yaşadım onun haricinde yatmamıştım bile
Simlifar Sevval_66 merhaba bende t rahimden ameliyat histeroskopi oldum korkulacak hiç bişey yok ameliyattan sonra içerde kalan kanlar azar azar bitene kadar geliyor 20 güne rahim toparlanır sonra ilişki yaşayabilirsiniz 20 30 dklık işlem ağrılı değil
Melekk_38 Sevval_66 ilişki için bişey dememişti 20 güne rahim kendini toplar demişti ilaçlar vermişti zaten onlar bittikten sonra normal devam ediyosun
mucizebebekkk589 Srhn canım poliplerin normal ultrason muayenesinde de görünüyor muydu yoksa Histeroskopi sırasında mı fark edildi. Bende ultrason da bir şey görünmüyor ama acaba Histeroskopi ile varsa belli olur mu
Simlifar Sevval_66 adet bittikten sonra 10 gün içinde yapıyorlar diye biliyorum onu doktorunuz söyler size benim 1 yıl oldu ameliyat olalı
Simlifar Meva4888 merhaba ben tüp bebek yapmıştım embriyolar tutmuyordu başka bir doktora gittim rahim de şekil bozukluğu varmış ondan dolayı histeroskopi oldum
Simlifar minikksu evet histerskopi sonrasında hemen tuttu pozitif sonuç aldım şuan 32 haftalık hamileyim 🌸