Kızlar ben bugün biraz fazla iş yaptım kapı cam falan sildim, normalde ev işi süpür sil toz al falan, ama çok korkuyorum tedirginim daha önce kimyasal geçmişim olduğu için tutunamamıştı o ay da çok iş yapmıştım o ay farklı olarak ağır vesaire de kaldırmıştı şimdide çok öyle ağır Kaldırmadım ama yine de çok korktum tedirgin oldum. Hamileliğini öğrenmeden önce böyle iş yapan sonra sağlıklı gebelik ilerleyen var mı? Bir şey olur mu? Reglime 8-9 gün var