Zehrailly yoncahan Bende 6 gün kala yaptığımda negatif görmüştüm sonra iki gün gecikince tekrar yaptım pozitifti şimdi 6+6 hamileyim 😄 benim test clearblue bu arada
forumm  https://share.icloud.com/photos/0d0LEtGw5D2Cmkhcp57r7moWA Kızlar ne olur yardım edin gebelık varmı
yoncahan forumm anladım canım, benim de 7 gün kaldı bu gün itibari ile ama sabah yine yaptım negatif çıktı. Artık bundan sonrası nasip yapmayacağım bir daha varsa vardır zaten erken öğrenmişim geç öğrenmişim çokta önemli değil
linsmea yoncahan adete kalan gun sayisi bir kistas degil. Yumurtlamadan sonra gecen gun sayisi onemli yumurtlamadan sonra 9. Gunde adete 8 gun kala ogrendim.