Gamzeyt [https://mutluresim.com/images/2025/10/22/XNS4QP.jpeg](https://) Kızlar geçen ay 17. Gün de yumurtladım bu ay o yüzden 12. Gün test yapmaya başladım ama ilk yaptığım günler hafif koyulukta sonradan 17. Güne gelmeye başlayınca silinmeye başladı acaba erken mi yumurtladım 33 günde bir adet oldum bu son ay bundan önceki aylar 30 günde bir oluyordum ilk defa sarktı
Gamzeyt Testlere bakınca sanki ben 10 11. Gün yumurtlamışım gibi gelmeye başladı keşke erken yapsaydım testleri geç mi kalmışım
gulsahh52 Gamzeyt çatlama gününe kadar zamanın var , çünkü yumurta çatladıgı zaman sperm oradan geçer yani yumurtayla birleşir o yüzden umudunu kaybetme 🌸