assyya aynısı benim başıma geldi doktor muayne etti doğumun başlamış dedi ama çatın dar basık hiç demedi dogumhanede ebe alttan muayne etti dedi senin çayın basık dar doktor birşey dedimi dedi yo öyle birşey demedi dedim ama kolay oldu doğum ilk dogumum olmasına rağmen 3saat sancı çektim doğurdum darısı bütün hamilelerin başına