Sipser Kızlar dpo 9 , Predictor early silik çizgi mi çıkardı bana mı öyle geliyor , daha önce hiç göremedim bu çizgiden. Sizce umutlanmalı 
Sipser [silindi] Test mi yanıltıyor diycem ama bu marka bende hiç böyle çıkarmadı 3 yıldır bebek istiyodum 😭😭
[silindi] Sipser istersen bir tane daha test yap başka marka. Ama yarın sağlık ocağına git muhakkak. Bence bebiş vaar. Güzel haberlerini bekliyorum canım benim🙏🏻
Sipser damla6565 Evet 👍 işte biraz daha var takip ediyim dedim şok oldum bu marka hep bembeyaz çıkardı 3 yıldır
Sipser [silindi] Aşırı bi iştah artışım var dikkat çekici olan şu an , sürekli açım. Siz de mi gebelik istiyorsunuz , inşallah kısa zamanda gönlümüzce olur yaaa
zumra43 superstar_00 evet karnım gürül guruldu ve çok acikiyordum ilk defa yaşıyordum böyle birşey hamile olduğumu anlamıştım 😊