ekacmaz ardenkus benimde kalitesi öyleydi. Tek embriyo yapıştırma ile şuan 16 haftalık hamileyim. Rabbim sizlere de nasip etsin inşallah 🤲🏻
nazlitimucin ardenkus dondurulmuş 5.gün embriyosu ile transferimin 3.günündeyim inşallah pozitif alırım
Nurklcc ardenkus benim 4 ab vardı pgtli tutunmadi canım şans işi bu Allh isterse olur nasip şimdi 6 bb embriyomu transfer ettiricem
ardenkus mlsdd. 3 bc nasıl oluyor canım bana 4 bc dediler burda hep kötü kaliteden bahsediyorlar endişelendim
mlsdd ardenkus sana şöyle söyleyeyim 4 bc 3 bc’ den daha iyi kalitede bir embriyo 🫠 Ama nasip, ben a kaliteli ile gebe kalamadım. Okuduğum 2aa 2bb ile de gebe kalanlar var 🥹
ekacmaz ardenkus 4bc orta iyi bir kalite. Bende sormuştum doktoruma. Hiç belli olmuyor 3bc ile bile gebe kalan var şans biraz
mlsdd ekacmaz evet, bkz ben 🥹🥳 doktorum 5. Güne gelen ve blastokist olan her embriyo transfer edilmeye değer demişti, haklıymış 😻