zuleyhaserdar Ya kızlar afedersiniz ama nasıl diyeceğimi bilmiyorum ben sürekli nasıl desem gaz çıkarma ihtiyacım çok oluyor neden acaba normalde hiç böyle çok olmazdı(şüpheli)😂kimler böyle yaa çok utanç verici biri varken resmen kaçıyorum gidip diğer tarafta şey yapmaya çalışıyorum
lotusflowers zuleyhaserdar benim ilk haftalar kabusum olmuştu. Hem çok oluyodu hemde afedersiniz öyle bi koku ki kendimden tiksindim. Bide çok fazla bulantı ve koku hassasiyeti yaşıyodum. Kaç kere ağladım çok kötü kokuyo dayanamıyorum diye 🤣🤣🤣 çok şükür ilerleyen haftalarda geçti bu sorun
Havin49_ zuleyhaserdar hamilelikte gayet normal ben normalde gaz sancısı çeken biri değilim ama gebeliklerimde açık çekerim millet in yanında tutabiliyorum ama bazen eşimin yanında kaçabiliyor ne o ses ediyor nede ben 😆😆
Dinolisoo Hamileysen normal ya bende öyleyim. İlk zamanlar berbat durumdaydım sonrasında dindi şu son 1 haftadır yine başladı ne yesem gaz sorunu oluyor. Bir çözümü yok galiba😂
zuleyhaserdar Dinolisoo he ya bazen eşim nereye diyor😂az işim var geliyorum diyorum ne diyeyim gazımı çıkarıp geliyormuyum diyeyim adama🤣resmen mağdur durumdayım
Dinolisoo zuleyhaserdar benim eşim anlıyor artık maalesef sancılanıp kalkıyorum öyle olunca direkt tuvalete mi diyor😂😂
zuleyhaserdar lotusflowers 😂😂😂biran önce bitse iyi olacak yoksa işler iyiye gitmiyor alışkanlık hale geliyor😃
beautymom Evet bende farkettim bende de oluyor tekken rahat oluyorsun da dışarıdaykdn karnıma sancılar giriyor 😂
zuleyhaserdar beautymom 😂😂😂bunu hiç sorma koku yokta dışardayken rahatım kimse duymaz sanıyorum öyledir her halde😂
sentinuss Aynı sorunu ben de yaşıyorum 9.haftadayım, işte iken daha da zor, yapamayınca o sancı ile kıvranıyorum :(