Miracle_1 eminekiz şuan bir belirti yok ama bekliyorum doktor geçen çatlmış olabilir dedi progesteron tahlili istedi cuma vereceğim bilmiyorum bir umut mudur bunu birkaç kez günaşırı değerlendirdim o kadar ilk kez bu test istendi benden
eminekiz Miracle_1 dün sol kasıkta batma hissettim biraz ama bugün başka belirti hissetmedim belki de çok erken daha
Miracle_1 eminekiz benim de öyle bir belirti yok ama yumurtam ne zaman pil onu da bilmiyorum ovülasyon testi kullanmayı bırakmıştım
Ed53746 eminekiz 16 Ekim 12:00 pik oldu 17 Ekim 12:00 pik devam etti 17 Ekim 16.00 silikleşti sanırım çatlama oluştu😇 Sizin nasıl
nazlcn62 eminekiz benim iki gündür kasık ağrım vardı dün artık dayanamadım hastaneye gitmek zorunda kaldım ve beta tahlili yaptılar birşey cıkmadı
Sss1947 eminekiz benimde 20 sinde oldu sanki yumurtlamam akıntım vardı bide yumurtlama olunca kasıgım çok ağrıyor
eminekiz Miracle_1 Dilsad Sss1947 alpek [silindi] Deletedmom_878 Benimadimanne nazlcn62 Ed53746 Yaprakunallar alpek Kızlarrrrr bugün ki belirtileriniz neler var mı farklı bişey