nesli2018 yani fena değil. Daha doğum yapmadım pek bilmiyorum, eşim iş bankası memuru özel sigortam var benim, orada %100 geçiyor evime yakın diye orayı tercih ettim. Doktoru çok araştırdım ama. İsmail beuden memnunum. İsmail beye hastane yeterli midir diye sordum. Doğum için gayet yeterli dedi. Her türlü imkan var korkma dedi. Ama özel sigortam olduğu için daha başka bi hastane de tercih edebilirsin doğum zamanı sen bilirsin dedi. ama ben memnunum, değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek sıkıntım ismail beyin çok yoğun olması, hastanede bir sürü kadın doğum doktoru var bir tek onun kapısında sıra oluyor 🙈