emineatalayy Kızlar beta hcg 2370 çıktı aşılamayla gebe kaldım doktorum alttan muayene için ısrar etti ama ben sıcak bakamadım ne yapayım sizce
acemianne22 emineatalayy sıcak bakmama sebebiniz nedir? Kendiniz rahatsız oluyorsanız birşey diyemem fakat bebek için Sakıncalı olsa doktorunuz zaten alttan muayene etmez ben 13 haftalık gebeyim bu zamana kadar doktor hep alttan baktı görüntü daha net olduğu için ve herhangi bir sorun yaşamadım.
1aleynax Doktor dediyse mecbur ama neden bir risk mi gördü de muayene etmek istedi ilk haftalar edilmiyor diye biliyorum doğuma yakın edilir
emineatalayy 1aleynax evet bende ona şaşırdım aşılamayla gebe kaldım aşılama yapan doktorum başka bir şehirde o yüzden ona sordum oda bekle dedi yaşadığım yerdeki doktorum ısrar etti istersen bekleyebilirsin bile demedi gerildim çok
ylnydgd 2-3 gün sonra kese karından görünür. 5000-6000 lerde karından görünür evreye geliyor. Alttan muayenenin de bir sakıncası olmadığı söyleniyor ama rahatsız hissederseniz 2-3 gün bekleyebilirsiniz
emineatalayy acemianne22 çevremdeki herkes alttan muayene yaptırma biraz daha bekle dediler hatta aşılama yapan doktoruma da sordum oda biraz daha bekle dedi bide bıktım artık alttan muayene den 2 senedir gebe kalmaya çalışıyordum o yüzden istemedim hiç
An-gel Aşılama ile gebe kaldım. 1500 lerde alttan muayene ile göründü. Sonrakiler de hep karından bakıldı. Ama alttan bakıldığı zamanlarda oldu. Bence hiç farketmez farkı yok.
susaMom_ emineatalayy gerilmene gerek yok her doktor doktorluğunu yapmıyor maalesef senin durumunda aciliyeti yok betan iyi çıkmış biraz bekle mutlaka kese görünür ilerleyen zamanda da bebek görünür kese var bebek yok diye de konuşuyor öyleleri
1aleynax emineatalayy tuhaf cidden ben hamile kaldım gittim ultrasondan baktılar riskli bişey olunca alttan bakılıyor milleti boşuna geriyorlar bende sevmiyorum alttan muayene olmayı
YyyyYasemin emineatalayy biraz daha bekleyip karnınızdan gözükür boş yere vajinal muayeneye girmeyin kimse zorlayamaz sonuçta bende istemiyorum dedim bekledim karnımdan baktık
Havin49_ emineatalayy aşılanıyla gebe kaldığın için olabilir bunun bir sakıncası yok Eltim tüp bebekle hamile kaldı onda da ilk 2-3 ay hep alttan baktılar