balbebek2226 Busraaaakkk Soru soruyor cevap veriyorum bi ben konuşsam diyor kan istedi verdim ben istemedim ki diye inatlasıyor muayene saatimde sürekli başka yerlerde bi uyum sağlayamadık anlaşamadık
balbebek2226 Busraaaakkk üniversite nazan yurtcuya inanılmaz güler yüzlü açıklıyor dinliyor cok memnunum ücretli kısmına gidiyorum ordada
Eda-54 Busraaaakkk evet ben istemiştim aslında ayşegül hanım normal doğum taraftarıydı hatta yapabilirsin diye motive ediyordu
Busraaaakkk Eda-54 Hiç normal doğumunu tecrübe eden birine denk gelmedim de ondan sordum canım, acaba sezeryan mı düşünüyor daha çok diye düşünmüştüm
Elfidanur Burcud kızlar ben devlet takıplıyım 24.haftaya gırıcem 🥰medıcana takıpe geçebılırmıyım zamanı varmı yani