Amniyon sıvısı mı normal akıntı mı olduğunun ayrımı önemli hastanede bakabilirler ayrıca eczanelerde de ped tarzı bir şey var. Renk değişimi yapıyor oradan da anlaşılıyor gelenin ne olduğu.
22+5 teyim benim de akıntım var baya ama su değil öyle de olabilir