kızlar 9 ekimde igne oldum 20 mm yumurtam vardi doktorumda adet gecikmesi olunca guzel haberlerle
bekliyorum dedi. Simdi sorum su ki bugun test yaptim
gozle zor gorulen bi siliklik vardi adet gecikmesine kadar bi umut var mi yoksa negatifse negatif midir birde igneden sonra 36 saat sonra iliski dedi yani ayin 11 ini mi 1. gun sayicam