Tugbadericiii Arkadaşlar benim gibi 40 haftasındakiler sizlerde durum nasıl 🙂 ben beklıyorum gelicek bu hafta hissediyorum 🤣 ama belirti yok ve son günler olduğu için sürekli nts konrtrol sıkıldım 🙃 artık kızıma kavuşmak istihorum sizler ne durumdasınız 🤔 evimi zor temizliyorum yoruluuorum yemek şu bu pilim bitiyor yürüyüş felan yapmaya dermanm kalmıyor 😉
Yilmazfatma Tugbadericiii 39+5 son 2 gün bende oğlumu kucagima almak istiyorum gelmiyor bir türlü 😕😕🤰❤❤
Kubrakuzey Tugbadericiii ilk gebeliğimde tam 40+0 sabahı suyum geldi gecesi oğlum geldi hep 38-39 da gelir derken 40ı gördüğünüze şaşkınsınız dimi? Herkes 38-39 da doğurunca insan bi ümitleniyor😂😂
Mnks Tugbadericiii kesinlikle dr merdiven in cik yuru diyor halim kalmiyor ev supurunce sonrada siliyorum enerji 0
Tugbadericiii Yilmazfatma bana birde erken doğum riski var dıyıp ıkı gun arastrma hastanesinde yattım ciğer geliştirici iğne oldum😂 kızımın erken gelme gibi düşüncedi yokmuş 🙂
dishonest Ben 28+1 deyim ama bir haftadır gerçekten ağırlaştığımı hissediyorum. Şimdiden enerjim bitti yürümek istemiyorum 😭😭
Tugbadericiii dishonest ya birde 40 haftayı düşün 😉 35 den sonra hamilelik tam snlamıyla yaşanıyor rabbim cümlemizin yardımcısı olsun 🙏
Tugbadericiii Busraadige 38 olunca bugün doğurcam galiba yok bugünde olmadı yarın diye diye 40 geldim ben 🙂 38 den sonra insan sabırsızlaşıuor 🙂
Yilmazfatma Tugbadericiii bana aynısını dediler aşağı inmiş karnın diyorlar ama bizimki aynı fikirde değil bekliyorum artik 🤗🤗
Tugbadericiii Yilmazfatma elbet çikicaklar alan dar gelmeye başladı 🙂 vakitleri saatleri dolmadı demrk ki 🙏 programa kalsa coktan doğdu bebek 🙂
Emelinda Tugbadericiii kesinlikle katılıyorum, ben de 38+5 oldum, başlarda kendimi hiç hamile gibi hissetmiyordum hoplayıp zıplamalar enerji patlamaları, hepsi 34 ve sonrasında geçiyormuş, gülle gibiyim şu an 😬
Tugbadericiii Emelinda 🤣🤣 aynen canım ya oturduğum yerden kalkmak hele bırde uzandıysam kalkamıyorum eşim cok gülüyor 🙂 iyice ağirlaşıyor insan.
Tugbadericiii Ahsenveannesi ya canım bende sancının yalancısı bile yok 🙂 edınke ikimizin aileride panik hslinde telefon etsem ne oldu doğuyon mu yada telefonkarı calsa bırı arasa beni doğuruyo sanıyolar ben bir etrafımdakiler dokuz doğuyor 🤣
Yilmazfatma Tugbadericiii bende onu diyorum çıkmazlarsa ya suni sancıyı yicez yada sezeryan inat ediyorlar bizle bu bebisler 🤗🤗🤗😁😁🤰🤰
Tugbadericiii Kubrakuzey oyle valla birde genelde 38 ,39 oluncz doğurdu hep cevremızdekiler bizde old olucagız sanıyorux 🙂
Ahsenveannesi Tugbadericiii o bizde de var birde 20de ve 33te erken dogum riskim vardi herkes bir beklemti icinde herkes beni ruyasinda doguruyor goruyor birini arasak hasatanedemisiniz diyir direk😂
Kubrakuzey Tugbadericiii ben 40 haftayı doldurup suni sancıyı alıp bide üzerine sezaryen olmuş bir anne olarak ne kadar öfkelendiğimi anlatamam😂😂