32+3 cıft yumurta. Gecen hafta sancım çıkması sebebiyle 4 gün hastanede kaldım. Vajinada kasıkda ara ara agrı hissedıyorum. Doktor sürekli yatmamı önerdi. Hiç bşr şey yapmıyorum 2,5 yaşında bir oğlum var. Baklm nasıl geçecek. Her Ağrıda stres oluyorum korkuyorum. Umarım en az 3 hafta daha dayanabılırım