Selam arkadaşlar ,benimle aynı durumda olan veya bu konuda bilgisi olanlardan yorum bekliyorum.
Gebeliğimin şu an 15.haftasındayım geçen bir hafta içinde bulunduğum haftada dahil ara ara kanamalarım oluyor hatta pıhtı bile attı hastaneye gittim özelde bu arada doktorum alttan muayene yaptı plesentanın rahme yakın olmasından kaynaklı bir sızıntı olabileceğini söyledi ,çünkü ultrasonda kanama alanı görünmedi herhangi bir risk yok dedi progestan önerdi bir de efor harcayacak işler yapma dedi ,ama kanama devam ettikçe tedirgin oluyorum nerde okusam kanamalarla ilgili hep olumsuz şeyler var ,bilemiyorum nasıl davranacağımı 😕