Kubracma bende 15. Haftadayım az önce bile yedim aklıma sürekli aç olduğum geliyor. 1 kilo aldım daha ama açım işte, gün içinde çalıştığımdan çok hareketli geçiyor akşam eve gelince başlıyorum yemeğe yatana kadar ve elimi karnıma koyduğumda ara ara vurma gibi bir şey hissediyorum 2 hafta sonra gidip öğreneceğim neymiş o vurmalar 🙈😂😂🙏