Sevdaa233 burda herkesi görüyorum 2 küsürlerde yazmış hep, doktor 1850 diyince iyi mi diye sordum iyi tabi iki kilo çocuk var içinde haftasıyla da uyumlu dedi, her bebek farklı oluyor genetik özelliklerden dolayı doktor iyi dediği sürece bence sorun etmeyin