Denizgumuskaya Canım benimde öyleydi bide afedersin çok ağır kokuyordu bende seninle hemen hemen aynı haftamdayim ben acaba ilaçlardan mı falan filan dedim hiç öyle yanma hissi falan da yoktu sonra idrar tahlilimde yoğun enfeksiyon çıktı böbreklerine sıçrayabilir dedi yarın kontrolüm var doktorum birde kültür yapalım ona göre ilaç kullanalım dedi bakalım sende bir talep et doktorundan idrar tahlilini ihmal etme Allah korusun hamilelikte enfeksiyon bizim içinde bebek içinde sakıncalıymış