Kızlar merhaba 🫶 Ben doğum yapalı 2 ay oldu. İlk zamanlar iki göğsümde de süt vardı eşit miktarda. Sonra sol göğüs ucumda yara çıktı birkaç gün emziremedim. Bu yüzden olsa gerek sol göğsümden 2 yemek kaşığı kadar süt çıkıyor çıkmıyor. Ama sağ göğsümde var. Ben şimdi sol göğsümü yeniden nasıl doldurabilirim ? Süt arttırıcı çaylar varmış işe yarar mı ? Aranızda kullanan var mı 🙂↔️